• head_banner_01

L'industria farmaceutica cinese hè assai sviluppata in u 2000

I cosiddetti intermedii farmaceutichi sò in fatti certi materie prime chimiche o prudutti chimichi utilizati in u prucessu di sintesi di droga.Stu tipu di pruduttu chimicu, ùn hà micca bisognu di passà a licenza di produzzione farmaceutica, pò esse pruduciutu in a pianta chimica ordinaria, quandu righjunghji qualchì gradu, pò esse usatu in a sintesi di droghe.
L'intermedii farmaceutici sò ligami impurtanti in a catena di l'industria farmaceutica.
nutizie (1)
L'intermedii medichi sò suddivisi in intermedii primari è intermedii avanzati.Trà elli, i fornituri intermedii primari ponu furnisce solu una pruduzzione intermedia simplice è sò in u fronte di a catena industriale, induve a pressione competitiva è a pressione di u prezzu sò i più grandi.Dunque, a fluttuazione di u prezzu di a materia prima chimica basica hà un grande impattu nantu à elli.
Per d 'altra banda, i fornituri intermedii avanzati ùn anu micca solu un forte putere di negoziazione annantu à i fornituri primari, ma più impurtante, perchè s'impegnanu à a produzzione di intermedii avanzati cù un cuntenutu tecnologicu più altu è mantenenu un cuntattu più strettu cù l'imprese multinaziunali, cusì sò menu affettati da u prezzu. fluttuazioni di materie prime.
Midstream appartene à l'industria di a chimica fina farmaceutica.I pruduttori di l'intermedii farmaceutichi sintetizzanu intermedii o apis crudi è vendenu i prudutti in forma di prudutti chimichi à l'imprese farmaceutiche, chì poi li vendenu cum'è droghe dopu à raffinazione.
nutizie (2)
L'industria farmaceutica cinese hè assai sviluppata in u 2000.
À quellu tempu, l'imprese farmaceutiche in i paesi sviluppati pagavanu più è più attente à a ricerca è u sviluppu di u produttu è u sviluppu di u mercatu cum'è u core competitività, è accelerà u trasferimentu di intermedi è sintesi di droga attiva à i paesi in via di sviluppu cù costi più bassi.Per quessa, l'industria di l'intermedii farmaceutichi hà guadagnatu un sviluppu eccellente attraversu questa opportunità.Dopu più di deci anni di sviluppu fermu, cù u sustegnu di a regulazione è u cuntrollu generale naziunale è e diverse pulitiche, u nostru paese hè diventatu una basa di produzzione intermediata impurtante in a divisione mundiale di u travagliu in l'industria farmaceutica.

Da u 2016 à u 2021, a produzzione di intermedii farmaceutichi in Cina hà aumentatu da circa 8,1 milioni di tunnellate, cù una dimensione di u mercatu di circa 168,8 miliardi di yuan, à circa 10,12 milioni di tunnellate, cù una dimensione di u mercatu di 2017 miliardi di yuan.
nutizie (3)


Tempu di Postu: Nov-02-2022